Philips SHQ4017/10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips SHQ4017/10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

peter22674 31-07-2011
Geschreven voor: Philips SHQ4017/10

Na 1 minuut geluisterd te hebben, direct terug in de verpakking gedaan en teruggebracht bij de Mediamarkt! Philips kent een niet goed, geld terug garantie! de kwaliteit van het geluid laat echt te wensen over! een zeer schel en zacht geluid, ook al staat je iphone of Ipod op zn hardst en heb je alle mogelijkheden van je equalizer al aangeklikt, het blijft een zeer slecht geluid, zonder enige bass.
Mijn advies: koop nooit een hoofdtelefoon met van die kleine ineardopjes, die zijn veel te klein om een fatsoenlijk geluid te produceren!!

Jarnoootje 24-01-2012

Je koopt deze oordopjes ook niet voor de sublieme geluidsbeleving maar voor het sporten.

Je vergelijkt appels met peren.
Tuurijk geven deze dopjes niet het gewenste resultaat van goede boxen of duurdere grotere headphones.

Je vergelijkt toch ook geen reis magnetron voor op de camping met een boretti voor in huis?